Salonsnov.ru
Қазақстандықтар Beeline компаниясының «Үйдегі интернет» тарифінің қымбаттауына жаппай шағымдана бастады. Желі пайдаланушылары көрсетілетін қызметтердің құны мен сапасын арттыруға қатысты наразылықтарын белсенді түрде бөлісуде, деп хабарлайды Todayinfo агенттігі «NewTimes.kz»-ке сілтеме жасап.
«Нағыз басыну. Билайн 3 жыл бұрын 7 000 теңгеге «Үйдегі интернет» тарифін белгілеп, содан бері тариф жыл сайын қымбаттап келеді. Биыл тағы да көтерілді. Нәтижесінде интернет үшін қазір 13 390 теңге төлеуге тура келеді», — деп жазады компания абоненттерінің бірі Instagram-да.
Басқа пайдаланушылар да бағаның үнемі көтерілуіне наразылықтарын білдірді.
«Әр 2-3 ай сайын Beeline интернет бағасын көтереді, жақын арада 20 000 теңгеден төлейтін боламыз, бұл ретте сапасы көп нәрсені қалайды», — деп атап өтті желіге шағымданған тұрғынның бірі.
Шағымдар тарифтердің көтерілуіне ғана емес, байланыс сапасының нашарлауына да қатысты.
«Неліктен бағалар жиі көтеріледі? Интернеттің сапасы нашар, біз бір апта отырдық және жақсартуды күттік, енді мұнда жаңа тарифтер», — деп жазады наразы клиенттер Instagram желісіне.
Шағымдар толқынына жауап ретінде Beeline Қазақстан компаниясы мобильдік деректерді тұтынудың өсуі, инфляция, теңгенің құнсыздануы және желілік инфрақұрылымды жаңғырту қажеттігін қоса алғанда, бірқатар факторлардың тарифтерінің көтерілуін түсіндірген мәлімдеме жариялады. Компания соңғы үш жылда базалық станциялар санын көбейтіп, байланыс сапасын жақсарта отырып, желіні дамытуға 220 млрд теңгеден астам қаржы салғанын атап өтті. Сондай-ақ, Beeline өсіп келе жатқан сұраныс пен инфляция жағдайында байланыстың тұрақтылығын сақтау үшін жоғары тарифтер қажет екенін атап өтті.
«Біз бағаның өсуі қолайсыздықты тудыруы мүмкін екенін түсінеміз, бірақ байланыс сапасын жақсарту және инфрақұрылымды жаңарту шығындары осы қадамдарды қажет етеді», — деді компания өкілдері.